Leta i den här bloggen

torsdag 4 april 2013

Jaha nu äntligen har jag bestämt att Dawn Diamond ska bli tilltalad Donna, inga protester från Frida för nu blev det inte Doris el Daysie. Donna passar till henne tycker jag för hon är så vacker.
Frida följde med igen till stallet jag fick mocka som vanligt medans hon tog hand om Donna.
Man skulle haft två!
 Sedan gjorde hon lite arbete för hand med henne i padocken, sedan tyckte jag att vi skulle ta en sväng ut med henne och jag tyckte frida kunde rida barbacka för det hade nog aldirg Donna upplevt, hon blev lite spänd precis vid nedsittningen men sedan slappande hon av.
 Jag ledde henne så hon skötte sig bra, tror hon litar på mig ganska bra nu.Kvällssolen var helt underbar. Ska få byta hage i helgen och träffa sina nya polare...spännande hoppas de är snälla mot varann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar