Leta i den här bloggen

måndag 13 maj 2013

Måndag kväll

Måndag kvällens övningar var mycket givande och roligt :-)
Men idag fick jag och Chapman sammarbeta lite och det kändes kul att rida något annat som är klar i utbildningen :-)
Donna reds av duktiga Louise, efter ett tag så skötte hon sig bra för sin nivå. Fortfarande svårt att bära sig i galoppen men vi jobbar på det.
Kommer lite bilder på alla rid vänner i paddocken, det var bara en som inte fastnade och det var Marie med sin snabba Askija

Donna och Katie med Lollo och Anna
 

Frida och Tarzan, oj oj oj så pigg och glad han var
ikväll, galopperade i travbommarna utan att stöta till dem
det är inte illa detta :-)

Lollo och Donna

Anna med sin nya häst Katie också från Irland

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Senare på kvällen så blev det en god bok under täcket
härlig eftermiddag / kväll.

4 kommentarer:

  1. Härligt gäng med hästar. :)
    Är boken bra? Har hört om den och tror jag läst om den , men kommer inte riktigt ihåg..
    Sv: Vi hade en toppen dag vid havet. Hade med min systemkamera, som jag fortfarande inte lärt mig alla funktioner på, men den hade jag glömt ladda så det blev den vanliga digitala kameran som fick jobba, men den är helt ok. Har hittat en massa finesser på den nu så här efter 2 år hi hi!! Vilket gör att inställningarna p den numera inte alltid är de bästa, men jag lär mig väl...

    SvaraRadera
  2. Jag har precis börjat läsa den och det är svårt att sluta kan jag säga....

    SvaraRadera
  3. Var tvungen att googla på boken och blev genast lite lässugen :-)
    När jag ser dina bilder med vännerna blir jag ridsugen men får nöja mig med fortsätta att vara med från marken - ett substitut som duger gott o väl :-)

    SvaraRadera
  4. ha ha ha tycker du kan prova du med :-)
    Ja boken är tänkvärd faktiskt skulle vilja träffa denna människa som talar med djuren, mycket intressant, förstår inte allt men det ligger mycket i det.

    SvaraRadera