Leta i den här bloggen

torsdag 19 september 2013

Torsdag

Ja så är man åter på jobbet efter en händelserik onsdag!

Vår efterlängtade sadel kom äntligen. Hyffsat väder hela dagen fram till klockan 18:00!!!
sedan öste det ner vatten i stora mängder! givetvis var jag och Donna klara att ge oss ut en runda, ååå vad jag frös efteråt, det blev bara en liten runda....dyngsur. tyvärr den nya sadeln också!

Jag fixade manen på henne så hon blev så fin så. efter den lilla våta turen så ville jag bara hem och krypa ner i sängen och läsa.....ja det blir ju inte alltid som man tänkt sig....
men här kommer lite bilder i alla fall, och sadeln var underbart skön, i sittande trav verkade Donna mer avslappnad än i den andra sadeln.

 
lite man på andra sidan också hon kör lite dubbelt :-)

 
Min fina Donna, behöver lite färg till henne
lite rosa, rött och orange kanske???

 
Bömlos variant från saddleoutlet
inga extra bossor el dyligt bara
plant och nära kontakt. Underbart skön
och prisvärd till och med jag tyckte att jag hade råd till
detta köp!
 

 
En lite annorlunda bok, snyggt omslag,
roliga karaktärer mm
har inte kommit så långt ännu
men det tar nog inte så lång
tid förens den är klar :-)
 
Ikväll ska jag testa sadeln bättre och hoppas i alla fall på uppehåll
Ha nu en go torsdag alla ni som tittar in då och då

1 kommentar:

  1. Kul att du är nöjd med nya sadeln, hoppas du fortsätter vara nöjd med den :-)
    Och ett litet boktips bjöd du på också, just nu tragglar jag med en ruggigt tråkig bok, den kommer liksom aldrig igång men jag vill inte sluta läsa den *dilemma*

    SvaraRadera