Leta i den här bloggen

tisdag 1 oktober 2013

Måndag / Tisdag / Onsdag

 
Härlig helg med sonen och hans goa familj
men den går alldeles för fort tyvärr.
 
Måndagskväll en härlig kväll med lektion
enkla men så nyttiga övningar och
det gick bra för Donna inte värsta paniken
utan gick faktiskt bra, inte kanonas men bra.
jag var nöjd med vår gemensamma insats.
 
Tisdag. Blåsigt men ingen regn fast vi skulle
behöva det nu, kan det inte bara regna på nätterna
så att man slipper på dagen???
Jag var lite ruggig och frusen när jag kom
 men inte när jag gick hem!
Fint rid väder och ingen jagade
just där vi var skönt.
 
Onsdag, ja eventuellt till Donna
annars blir det hemma kväll
med tvätt och strykning överst på listan!!!
blä så tråkigt!
 
Ha det så gött
 
 

3 kommentarer:

  1. Tvätt, strykning - alla dessa måsten när det är så mycke mysigare att vara i stallet :-)

    SvaraRadera
  2. Ja Helen jag vet! finns inget bättre ställe.....

    SvaraRadera
  3. Usch för hushållsarbeten... Fast det är ju skönt när det är klart. Du hade desto trevligare i helgen, med sällskap i stallet.
    Vi har haft några ljuvliga höstdagar nu, de kan gärna få fortsätta, regn har vi ju haft så det räcker tycker jag.
    Fin bild på dig och fina Donna.

    SvaraRadera