Leta i den här bloggen

fredag 4 oktober 2013

torsdag

Hade en trevlig stund hos min goa syster efter jobbet. sedan hem med dottern och vidare till stallet.
började skymma annars hade jag tänkt mig att gå bort med Donna i klätterbacken så hon fick klättra utan någon ryttare, men vildsvinen hade säkert kommit då!
 Tog en liten longertid med henne på åkern där det finns fint gräs.....
Hon tjuvade flera tuggor gott gräs mellan alla bockningar och uppvisningar hon hade...så roligt att se henne på gott humör, tog sedan en promenad med henne tänkte se om det gick att få henne i trav idag tillsammans med mig men icke!!!! hon förstår inte innebörden av att springa en stund bredvid mig! tycker säkert att jag är hel galen!!!! ja ja, men en skön stund med Donna blev det i alla fall :-)

Lördag så blir det mer. ser framemot detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar