Leta i den här bloggen

måndag 6 januari 2014

Härlig helg

Ja 4 dagars ledigt....skönt. Haft stallet och fått arbeta mig varm och varit med alla djuren underbart härligt...ridit, mockat skit, släppt in och ut hästar, hundpromenader mm mm
sätter ut mina två sadlar till salu, ena passar inte min rumpa den andra passar inte Donnas rygg....

slicka sina tassar gör Stella efter
skogsturen


Nu undrar hon vad vi ska göra härnest

 
Bomlös brun sadel från Saddleoutlet
fruktansvärd skön att sitta i
knappt använd kostat 1650kr begär 1100kr




allround sadel brun
vill inte sitta bra på min Donna tyvärr
1200kr



 
börjat med goda matiga sallader, magen mår förträffligt bra.
 
Annars är det som vänligt ungefär igår fick jag fruktansvärt ont i höften när jag
hoppade upp i sadeln....och det gick inte över heller kan jag säga annars gör det oftast det ganska omgående.
men det är bara att nöta på med stretchningarna hemma
 

1 kommentar:

  1. Låter som en rätt skön helg att ha i bagaget när det är dags att ta itu med vardagen igen

    SvaraRadera