Leta i den här bloggen

söndag 2 februari 2014

snöpulsning

Tog min Donna på promenad i snön men det slutade till sist med att hon gick med mig istället...
Busig JAAAA!!! Spöken JAAA! vill hoppa upp i knäet på mig JAAAAA....

Genomsvettig Malin kom tillbaka med en glad Donna.... tur att jag inte satt på henne.....detta var i lördags förmiddag och nu är snön på väg att bli vatten = is....så nu kan man inte gå sjörundan på ett tag. Det kommer bättre väderdagar bara att se framåt och jag längtar fruktansvärt mycket efter våren.

2 kommentarer:

  1. Våren känns så när men ändå så långt borta. Hos oss är stallplanen rena rama isgatan och man får verkligen hålla tungan rätt i munnen men väl ute i skogen är det hyfsat ok på stigarna fortfarande men jag har en känsla av att det bara är en tidsfråga innan det är isgata även där

    SvaraRadera
  2. Ja det är glashalt överallt kan inte ens gå lunchpromenaden ännu!!!

    SvaraRadera