Leta i den här bloggen

onsdag 17 september 2014

barabcka pad har kommit

Tjohoo äntligen har den kommit i mina ägor :-)




Ett  härlig skritt och trav pass i paddocken på 30 min. Fint väder och ganska lugnt och skönt.
Vi är lite ömma båda två i våra kroppar så efter passet när hon fått pyssel och foder fick hon stå lugnt i en box och ha en magnet till nacken i 15 min och jag studerade henne under tiden, först undrade hon nog vad som skedde med kroppen sedan stod hon och vilade och öronen gled ut på sidorna....fridfullt hon verkade njuta av det i alla fall. Nu får vi hoppas att våra kroppar svara på detta och kommer att fungera bättre under våran resa tillsammans, glad att jag provar det i alla fall.


Så jag har en själv på min rygg, få se om det hjälper lite, så slipper jag föra över spänningar till Donna. Jag provar och hoppas på det bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar