Leta i den här bloggen

tisdag 16 september 2014

jobba jobba jobba i galoppen

Nu har jag beställt nackmagnet som man sätter på grimman till Donna. Hoppas denna kan göra henne mer avslappnad i de spända delarna av kroppen, pratade då med försäljaren en riktig trevlig människa. Den kan jag har på mig själv för jag är ju inte den bästa människan i kroppen så jag överför ganska mycket spänningar till henne i början av en ritt!. Så nu ska vi må bra och hoppas man ser resultat om någon månad eller så. Då skulle jag höra av mig till honom så får vi se vad som har hänt med oss. Måste stretcha varje dag.....

Vilken rolig lektion vi hade igår kväll. Men jobbig trodde aldrig att jag och Donna skulle göra så bra ifrån oss i galoppen! Det här kommer jag att försöka göra lite oftare. sedan gjorde vi lite Bommövningar och öppnor i skritt och trav. Mycket roligt det här, man jobbade inte gratis precis men så bra det blev ändå.

Ja idag är man ju ett år äldre men jag tänkte efter jag har ju ganska mycket på de åren ändå
Jag är hustru, mamma, moster, faster, gammel moster, gammel faster, lillasyster, farmor Inte illa vid 47 års ålder eller hur????

Ha en bra dag

1 kommentar:

  1. Spännande med magneterna, jag ser fram emot att läsa mer om era erfarenheter med dessa.
    Oj vad du har hunnit med - hustru, mamma, moster, faster, gammelmoster/faster och lillasyster kan jag också skryta med men barnbarnen lyser än med sin frånvaro och då är jag ändå två är äldre än dig :-D

    SvaraRadera