Leta i den här bloggen

fredag 13 januari 2012

fredag igen

Hej på Er

Solen skiner och snart är denna arbetsveckan klar (på jobbet då) de flesta vet att det kommer andra sysslor efter hemkomsten, just ikväll är jag och barnen själva så vi ska äta tacos och titta på tv, på det vi vill se då(eller ungarna!) har knappt något att säga till om känns det som....
Skulle fixa till bloggen lite så nu får den ha denna lucken ett tag, mysig tycker jag.
Bilder ska det oxå bli men min mobil och jag är inte riktigt bekanta ännu men det kommer det oxå och då blir det bilder kan jag säga.fredagsmys ikväll, lördag stallet och en tur på joggingskorna kanske bad i tunnan beror på hur min man mår när han kommer hem i morgon förmiddag! Söndag ska vi till min kära syster och fira Mia som fyller 30 år den 17/1, men hon passade på att komma nu till helgen istället då blir det smörgåstårta mums

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar