Leta i den här bloggen

onsdag 24 september 2014

Regn Regn och åter Regn, Men jag åkte till stallet ändå för jag ville kolla till henne och ge henne magneten en 20min.
 Hade med mig en säck kornkross också för musslit skulle ändå ta slut idag. Hade lite mysryktning med henne en lus fick jag tag på sedan var det lugna gatan vid ryktningen, tyckte att hon lyfte höger bak mycket bättre än innan behandlingarna med magneten,( -det tar sig sa mordbrännaren! )

Hon fick torrt regntäcke på sig sedan fick hon stå och tugga lite hö och müsli. tog ut henne i gången när hon var färdig sedan fick hon stå där 20min med den på sig. Hon sänkte inte sig så mycket i nacken men öronen och resten av kroppen var avslappnad och hon stod lugnt och fint och bytte bara vilotid på bakbenen, satt och smygtittade på henne medans jag tittade i en gammal focus tidning, lugnt och skönt. När jag ledde ut henne ja då hade regnet avtagit.. men det tilltog när jag körde hem så det kändes som om jag inte hade missat något ändå!

Hade magneten på mig hela dagen, lite sträckningar i höfterna men det har nog bara varit för stretchningen igår kväll.

ha det gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar